Ponad 120 hoteli, pensjonatów, ośrodków wczasowych oraz punktów Informacji Turystycznych rozsianych od Białogóry poprzez Dębki, Karwię, Jastrzębią Górę, Władysławowo po Hel i Puck odwiedzili pracownicy Komórki Promocji wejherowskiego Urzędu Miejskiego, dystrybuując materiały promocyjne miasta.
Jak powiedział jeden z inicjatorów akcji Jacek Thiel, jest ona prowadzona siódmy rok z rzędu i właściciele obiektów noclegowych już się do niej przyzwyczaili. Chętnie przyjmują oferowane materiały, poszerzające wiedzę ich gości o atrakcjach, jakie mogą zobaczyć w okolicy pobytu. Niektórzy nawet już wcześniej dodzwaniali się do urzędu z pytaniami, kiedy dostaną wejherowskie materiały promocyjne. Pracownicy urzędu zaopatrzyli też w foldery, plakaty, mapki i kalendarze imprez większość punktów Informacji Turystycznej na Kaszubach i Pomorzu. Dzięki bezpośredniej akcji promocyjnej w terenie coraz więcej turystów dowiaduje się o atrakcjach Wejherowa i decyduje się je odwiedzić.
Prowadzący akcję Jacek Thiel w Informacji Turystycznej w Jastrzębiej Górze