Ponad 3,6 tys. osób odwiedziło miasteczko technologiczne Media Markt Tour 2014 na rynku przed ratuszem podczas minionego weekendu.
W dużym czerwonym namiocie znajdowały się główne stoiska sieci prezentujące różnego rodzaju sprzęt multimedialny, elektroniczny i AGD, który można było oglądać, włączać i testować jego możliwości. Największe zainteresowanie wzbudzały tablety, smartfony i laptopy. Ale również telewizory, monitory i sprzęt nagłaśniający, zwłaszcza pod multimedia - były przedmiotem oględzin.
Na mniejszych stoiskach można było zakupić płyty CD i DVD z filmami i muzyką w cenach od 2,99 do 14,99 oraz karty pamięci 8 GB po 14,99. Największe oblężenie panowało przy stoisku piłkarskim, gdzie za jeden celny strzał piłką nożną z kilku metrów do otworu o średnicy ok. pół metra, można było wygrać smartfon marki Prestigio Duo. Warunek: trzeba wcześniej zalogować się przez tablet na stronie Media Markt i podpisać zgodę na udostępnienie danych osobowych. Podobno w Wejherowie aż 7 szczęśliwców trafiło piłką do celu i w nagrodę otrzymało smartfona. Cały czas zajęte były również stanowiska przy grach na Xboxach i przy Bataku. Nie brakowało również chętnych – wśród najmłodszych, do wspinania się na dmuchaną zjeżdżalnię, a także przy stoisku do malowania twarzy.
Generalnie trzeba przyznać, że mimo uciążliwego upału frekwencja była rewelacyjna. Z nieoficjalnych informacji, jakie udało się nam pozyskać, w sobotę miasteczko technologiczne Media-Markt odwiedziło ok. 2300 osób, a w niedzielę ok. 1300, w sumie ok. 3600 osób. Większą frekwencję organizatorzy mieli tylko w Słupsku (ok. 4 tys. osób). Przykładowo w Tczewie miasteczko odwiedziło ok. 2 tys. osób, a w Kościerzynie ok. 1200.
Miejscem kolejnego postoju Media Markt Tour 2014 - już w najbliższy wtorek i środę - będzie Rumia. Ponoć niektórzy, żeby zdobyć smartfona, ostro trenują strzały do celu i zamierzają popróbować swego szczęścia w Rumi. Życzymy powodzenia.