Punkt Partnerski ENERGA w Wejherowie funkcjonuje w nowym miejscu na terenie miasta. Od września br. został przeniesiony z ul. 12 Marca 216/1 na ul. Klasztorną 18.
Punkt czynny jest w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9.00 do 17.00. W Biurze Obsługi Klienta Grupy ENERGA można uzyskać niezbędne informacje dotyczące m.in. podpisania umowy i założenia licznika, aktywować usługi – rozliczenia rzeczywiste, pre-paid, przepisać licznik czy ponownie założyć licznik po np. demontażu. Można także uzyskać informacje o cenach i grupach taryfowych, produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności i promocjach oraz o trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń.
W sprawach dotyczących działalności Punktu Partnerskiego ENERGA w Wejherowie można dzwonić pod numer 690 662 220. Inne sprawy można załatwić kontaktując się z infolinią ENERGA pod numerem 555 555 555 oraz poprzez kanał obsługi internetowej pod adresem www.ebok.energa.pl.
Działalność Biura Obsługi Klienta Grupy ENERGA jest szczególnie ważna dla osób starszych, które często nie korzystają z Internetu, mają również kłopoty z przedstawieniem swojej sprawy telefonicznie poprzez infolinię, dlatego preferują tradycyjne formy przedstawiania swoich spraw osobiście w biurach.