Biuletyn Informacji Publicznej wersja
kontrastowa
Projektu Unijne
sobota, 23.11.2024 r. imieniny: Adeli, Felicyty, Klemensa
Biuletyn Informacji Publicznej
Powrót

Dobra promocja buduje wizerunek miasta   


Dobra promocja buduje wizerunek miasta   
W wejherowskiej bibliotece odbyła  się 1 lutego prezentacja projektu kulturalnego pod nazwą „3M, czyli Reda, Rumia i Wejherowo”. W trakcie wykładu inauguracyjnego Jacek Thiel z Urzędu Miejskiego w Wejherowie przedstawił temat „Wejherowo – miasto z klimatem. Jak promować miasto?”Instruktor biblioteki Iwona Blok (autorka projektu 3M) przedstawiła jego cele i  strukturę. Zasadniczy trzon projektu mającego uświetnić 10. lecie Stowarzyszenia Małe Trójmiasto Kaszubskie stanowią dwa moduły: 6 spotkań z ciekawymi ludźmi oraz konkurs dla młodzieży. Uczestniczący w spotkaniu przewodniczący Zarządu MTK Leszek Glaza omówił inicjatywy stowarzyszenia podkreślając, że „duży może więcej”, a wiceburmistrz Redy Janusz Molak powiedział o wzajemnych korzyściach inwestycyjnych wynikających ze współpracy trzech miast powiatu wejherowskiego.  Jacek Thiel w swoim wykładzie przypomniał, że 10 lat temu, przed 29 grudnia 1999 roku - Wejherowo, Reda i Rumia, które tworzą obecnie Małe Trójmiasto Kaszubskie, nie były tak dobrze wypromowane jak dzisiaj. Nie działały jeszcze wtedy tak prężnie media lokalne, a przedstawiciele naszych miast szukali pomysłu i zastanawiali się, jak przebić się przez duże Trójmiasto, żeby być zauważonym i zainteresować turystów naszymi miastami. - Z perspektywy minionych 10 lat można powiedzieć, że cel został w dużym stopniu osiągnięty, a że w kraju znaleźli się naśladowcy, którzy poszli tym śladem, świadczy iż pomysł został zauważony i uznany za godny naśladowania. To niewątpliwie sukces promocji – przekonywał Jacek Thiel, szef promocji wejherowskiego Urzędu Miejskiego, który swoje wystąpienie na temat znaczenia promocji bogato ilustrował zdjęciami przygotowanej prezentacji multimedialnej. Skrótowo, ale treściwie, omówił podstawowe zasady funkcjonowania promocji, tworzenie wizerunku miasta i kreowanie produktu turystycznego pokazując przykład działań promocyjnych w Wejherowie np. oznakowania wejherowskich zabytków oraz tras turystycznych. Więcej zdjęć: http://zobaczwejherowo.pl/index.php/galeria,60
Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Wejherowie
Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo
EKOFABRYKA Wejherowo
Wejherowskie centrum kultury
MOPS Wejherowo
WEJHEROWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO
WEJHEROWSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH
WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W GDAŃSKU
Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Wejherowie
Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo
EKOFABRYKA Wejherowo
Wejherowskie centrum kultury
MOPS Wejherowo
WEJHEROWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO
WEJHEROWSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH
Unia Europejska - logotypy