Gmina Miasta Wejherowa pozyskała 99.268,40 zł. na zadanie pn. „Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez usprawnienie procesu obsługi klienta w Urzędzie Miejskim w Wejherowie”.
Celem przedsięwzięcia jest poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez Gminę Miasta Wejherowa dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami poprzez wprowadzenie usprawnień komunikacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie. Realizacja projektu umożliwi osobom z problemami funkcjonalnymi samodzielne załatwianie spraw w Urzędzie, w szczególności poprzez wprowadzenie kompleksowego systemu kolejkowego przystosowanego do obsługi osób ze specjalnymi potrzebami, tj. osób niedowidzących i niedosłyszących, a także osób starszych i osób z trwałymi bądź czasowymi ograniczeniami i trudnościami
w zakresie mobilności oraz percepcji.
Grant w wysokości 99.268,40 sfinansuje w całości zaplanowane zadanie. Środki pozyskano w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty”, realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.