Informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców związane z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa, Urząd Miejski w Wejherowie do odwołania pracuje w trybie wewnętrznym.
Lista spraw urzędowych, które mogą być załatwiane w sposób elektroniczny za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Publicznych (ePUAP) znajduje się na stronie internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzyskania informacji, jakie sprawy mogą zostać załatwione drogą elektroniczną. Wykaz numerów telefonów do Urzędu Miejskiego w Wejherowie znajduje się na stronie internetowej: http://www.wejherowo.pl/kontakt.html
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOT. ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ URZĄD STANU CYWILNEGO W WEJHEROWIE:
1. Rejestracja zgonu:
2. Rejestracja urodzenia dziecka:
3. Wydawanie odpisów aktu stanu cywilnego:
4. Zawieranie związku małżeńskiego:
Pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego w Wejherowie zachęcają do kontaktu telefonicznego i mailowego (nr telefonów: 58 677 71 32, 58 677 71 31, 58 677 71 30 e-mail: usc@wejherowo.pl).
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOT. ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH W WEJHEROWIE:
1. Przyjmowanie wniosków o dowód osobisty:
2. Odbiór dowodu osobistego:
3. Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego:
4. Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy, wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego:
5. Wydawanie zaświadczeń:
Pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich zachęcają do kontaktu telefonicznego i mailowego nr tel. 58 677 70 12, 58 677 70 15 (ewidencja ludności), 58 677 70 45 (dowody osobiste), e-mail : wso@wejherowo.pl.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOT. ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ WYDZIAŁ OGÓLNO – ORGANIZACYJNY DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA:
Wszystkie wnioski dot. działalności gospodarczej (założenie, wznowienie, zawieszenie, zgłoszenie zmian, zaprzestanie) należy składać elektronicznie za pośrednictwem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W tym celu należy wejść na stronę internetową https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/ oraz potwierdzić swoją tożsamość za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Osoby, które nie posiadają profilu zaufanego mogą go potwierdzić bezpłatnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Szczegółowe informacje na temat profilu zaufanego znajdują się na stronie internetowej: www.pz.gov.pl.
Pilne sprawy z zakresu działalności gospodarczej i licencji taxi będą załatwiane wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu.
Pracownicy Wydziału Ogólno – Organizacyjnego Działalność Gospodarcza zachęcają do kontaktu telefonicznego (tel. 58 677 71 34) i mailowego (dg@um.wejherowo.pl).