W oparciu o rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Dyrektor MOPS w Wejherowie działając na podstawie § 13 ust. 3 ww. rozporządzenia informuje, że do odwołania MOPS w Wejherowie wykonuje większość zadań w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
Klienci Ośrodka proszeni są o załatwianie spraw: telefonicznie (w godzinach pracy Ośrodka) pod numerami: 58 677 79 60 – sekretariat ogólny, 58 677 79 80 – świadczenia rodzinne, 58 677 79 84 – fundusz alimentacyjny, 58 677 79 63 – koordynator pomocy społecznej, a ponadto przez:
przez platformę ePUAP (ePUAP: MOPSWejherowo),
drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mops.wejherowo.pl ze wskazaniem w tytule lub treści wiadomości którego działu dotyczy sprawa,
drogą pocztową na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kusocińskiego 17, 84 – 200 Wejherowo,
poprzez pozostawienie dokumentów w Skrzynce Podawczej znajdującej się na parterze w budynku Ośrodka przy ul. Kusocińskiego 17 (w godzinach pracy Ośrodka). Dokumenty będą wyjmowane następnego dnia roboczego i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Ośrodku.
W wyjątkowych, nagłych sytuacjach klienci przyjmowani są osobiście na parterze budynku w punkcie obsługi klienta. Podczas wizyty w Ośrodku konieczne jest zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa, tj. w szczególności zachowanie odstępu od pozostałych osób (min. 2 m), oraz zakrycie nosa i ust. W punkcie obsługi może znajdować się wyłącznie jedna osoba.
Wypłaty świadczeń realizowane są na podane konta bankowe. W wyjątkowych sytuacjach świadczenia wypłacane są w kasie Ośrodka zgodnie z obowiązującym harmonogramem. Prosimy wszystkich świadczeniobiorców o podawanie numerów kont w celu bezpieczniejszego odbierania świadczeń. Zgodnie z wymogami bezpieczeństwa przy kasie znajdować się może jedna osoba.