Zaproszenie do udziału w pracach Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
I. Zaproszenie do udziału w pracach Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Na podstawie art. 41 f oraz art. 41 g ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Prezydent Miasta Wejherowazaprasza organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do wskazania kandydatów na członków Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Zgłoszenia należy przesłać pocztą bądź złożyć poprzez pozostawienie wypełnionego formularza w Skrzynce Podawczej znajdującej się na parterze w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30) w terminie do 10.08.2021 r. Dokumenty będą wyjmowane następnego dnia roboczego i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Urzędu Miejskiego w Wejherowie.
Spośród zgłoszonych kandydatur Prezydent Miasta Wejherowa dokona wyboru kandydatów na członków Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Udział w pracach Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego jest nieodpłatny.
II. Wymagania stawiane Kandydatom
W skład Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego mogą wchodzić osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które są obywatelami RP i korzystają z pełni praw publicznych.